Renfe

La Responsabilidad Empresarial de Renfe

Contido da páxina

Transportar viaxeiros e mercancías baixo o principio de seguridade, cunha clara orientación cara ao cliente, coa máxima calidade, eficiencia, rendibilidade e innovación, sobre a base do compromiso coa sociedade e o desenvolvemento dos seus empregados. Esta é a principal obriga e responsabilidade de Renfe como operador ferroviario. A organización aposta, xa que logo, por un modelo de xestión empresarial baseado nun firme compromiso co desenvolvemento dos seus empregados, coa sociedade e co medio, a través dunha estratexia que impulsa a sustentabilidade, a cultura e a ética, e que impregna todos os niveis da compañía e todos os seus ámbitos de actuación.

Coa finalidade de impulsar de forma continua o seu compromiso cos seus grupos de interese, a compañía deseñou e desenvolveu nos últimos anos unha estratexia de Responsabilidade Social Empresarial denominada ‘Un tren de valores Renfe’. Un tren que vai máis aló dos obxectivos económicos e cualitativos propios de calquera compañía, que se abre tamén aos aspectos sociais, medioambientais, culturais e éticos.

Arredor deste tren de valores, Renfe elixiu catro eixes en torno aos cales se aliñan todas as accións de responsabilidade social que desenvolve a compañía, e que se plasman en catro compromisos voluntarios:

Patrocinios

De forma paralela, Renfe tiene en cuenta estos cuatro ejes de la estrategia de “Un tren de valores Renfe” para el desarrollo de sus acciones y actividades de Patrocinio. Renfe colabora con eventos y actividades culturales, eventos deportivos o competiciones educativas, entre otras acciones de patrocinio, especialmente facilitando el traslado en trenes o reforzando la notoriedad del evento a través de los canales de comunicación y promoción propios de la compañía.

¿Qué es la RSE?

“La Responsabilidad Empresarial es, además del cumplimiento estricto de las obligaciones legales vigentes, la integración voluntaria en su gobierno y su gestión, en su estrategia, políticas y procedimientos, de las preocupaciones sociales, laborales, medio ambientales y de respeto de los derechos humanos que surgen de la relación y el diálogo transparentes con sus grupos de interés, responsabilizándose así de las consecuencias y los impactos que se derivan de sus acciones.

Una empresa es socialmente responsable cuando responde satisfactoriamente a las expectativas que sobre su funcionamiento tienen los distintos grupos de interés».

Foro de Expertos de RSE - Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales

La Comisión Europea ha planteado una nueva definición de la RSE: “La responsabilidad de las empresas por su impacto en la sociedad”.

Información adicional

© Renfe. Todos os dereitos reservados.
Información legal | Accesibilidade Web