• PortAventura Park es vesteix de Halloween

Fins al 13 de novembre de 2022, els viatgers de Renfe podran gaudir de Halloween a PortAventura Park.

Els bitllets combinats de Rodalies de Catalunya ofereixen el desplaçament des de qualsevol estació del servei de rodalies fins a PortAventura Park incloent tant el viatge d’anada i de tornada en qualsevol servei de Rodalies de Catalunya, i l’entrada d’un dia al parc. Els clients disposen de diferents modalitats per adaptar-se a les seves preferències.

Els usuaris poden fer servir els trens de Rodalies de Catalunya de la línia R17 de Rodalies de Catalunya (Barcelona Est. de França – Tarragona - Salou-Port Aventura) a més, la línia RT2 (L’Arboç- Tarragona – Salou-Port Aventura) que connecta l’estació de Salou-Port Aventura amb les comarques del Baix Penedès, el Tarragonès i l’Alt Camp.

Cada any, de finals de setembre a mitjans novembre, els racons de PortAventura Park s’omplen de monstres, zombis i fantasmes que deambulen per les atraccions per convertir la visita al parc en una experiència esgarrifosament divertida per a tota la família. Aquesta temporada PortAventura Park ofereix dos nous passatges Horrock in Texas i Truco o Trato (el primer passatge infantil).

Sigui quin sigui el teu pla, tenim el descompte que millor s´adapta a tu i al teu viatge