• El tren és la millor opció per gaudir d’una nova edició d’aquest festival
  • Tota la informació sobre horaris i serveis es pot trobar a rodaliesdecatalunya.cat

Renfe col·labora amb la celebració del festival de música CanetRock que tindrà lloc el proper 2 de juliol a la ciutat del Maresme reforçant els serveis de la línia R1 amb 17.000 places addicionals.

Aquesta oferta extraordinària facilitarà el desplaçament a Canet de Mar dissabte 2 de juliol i la tornada a primera hora del diumenge. Els trens de la línia R1 perllongaran el recorregut d’algunes circulacions que habitualment inicien o finalitzen el seu recorregut a Mataró fins a Canet de Mar, realitzant parades a Arenys de Mar, Caldes d’Estrac i Sant Andreu de Llavaneres.

Per tal de facilitar el desplaçament dels clients a Canet Rock, Renfe ha incrementat el seu personal d’informació i atenció al client, així com la seguretat a les principals estacions.

Amb les places addicionals que s’ofereixen per assistir a aquest esdeveniment, atès que aquests trens es mouen amb energia elèctrica d’origen renovable, es podrà evitar l’emissió d’unes 100,4 tones de CO2 a l’atmosfera.

Acord de col·laboració

Un any més, Renfe i l’organització del festival han arribat a un acord que permet que els assistents a CanetRock que utilitzin els serveis de Rodalies per apropar-se als concerts puguin gaudir d’un descompte del 30% en el preu del bitllet, amb el localitzador que els facilitarà l’organització en el moment de la compra de l’entrada.

Miki Núñez, La Pegatina, Els Catarres entre altres artistes participaran en l’edició d’enguany omplint la nit de Canet de Mar de música i espectacle.

Aquesta col·laboració cultural respon al ferm compromís de Renfe pel desenvolupament de la cultura i la música a Catalunya. A més del Festival CanetRock, Renfe col·labora també aquesta temporada amb el Festival Jardins de Pedralbes, Festival Vida, Festival Castell de Peralada, Festival Arts d’estiu o el Grec.

Sigui quin sigui el teu pla, tenim el descompte que millor s´adapta a tu i al teu viatge