• El Festival se celebra entre el 28 de juliol i el 13 d’agost
  • Descompte mínim del 10% als posseïdors d'un bitllet o abonament de Renfe

En el marc del compromís amb la cultura i la música a Catalunya, Renfe serà el transport oficial del Festival Jardins Terramar que se celebra a Sitges entre el 28 de juliol i el 13 d’agost.

El Festival, a més d'oferir concerts de reconeguts artistes com Joan Dausà, Joan Manuel Serrat, Rozalén o Vanesa Martín, inclou activitats gastronòmiques, d'oci i culturals en un dels llocs més privilegiats de Sitges. Un jardí centenari on es podrà descobrir l'enginy, l'art i talent local.

A la zona principal del Village trobarem les actuacions de dansa, grups locals musicals en l’escenari ‘Imprescindibles’, una oferta variada de gastronomia de territori que realitza l’empresa Cal Blay i una àrea chill-out per gaudir d’aquest espai tan bucòlic i especial.

El Festival arriba a la seva cinquena edició amb la intenció de consolidar-se com una experiència única d'oci, cultura, gastronomia i experiències sensorials. A més, vol erigir-se com a punt de referència en la intensa programació de Sitges, una de les destinacions turístiques més importants en l’àmbit internacional i vincular estretament amb la població.

Els usuaris de Renfe, podran gaudir d’un 10% de descompte amb el seu bitllet o abonament de Renfe - Rodalies de Catalunya (oferta limitada a l’aforament). Aquesta oferta podrà ser obtinguda a través de les plataformes de venda digital d'entrades del Festival Jardins Terramar inserint el codi promocional RENFETerramar22 a través de la pàgina web www.festivaljarrdinsterramar.com. La validesa serà per al mateix dia del concert, en cas que es presenti un bitllet senzill o d'anada i retorn, o per a qualsevol dels dies del període de validesa de l’abonament de Rodalies de Catalunya presentat.

Els clients de Renfe que s'acullin a aquesta oferta hauran de mostrar el bitllet vàlid habilitant del descompte juntament amb l'entrada amb descompte de què es tracti.

Aquesta col·laboració cultural respon al ferm compromís de Renfe pel desenvolupament de la cultura i la música a Catalunya. Renfe és ‘Transport Oficial’ dels festivals més prestigiosos de Catalunya com el Festival Jardins Pedralbes, Grec, ARTS d’Estiu, Festival Cruïlla Barcelona, Festival Castell de Peralada, Cerdanya Music Festival, Petit Paradís a Tossa de Mar i Som de Mar (Lloret de Mar).

Sigui quin sigui el teu pla, tenim el descompte que millor s´adapta a tu i al teu viatge